PL / EN / DE / RU Tel: +48 61 868 51 33, ul. Cmentarna 22, 60-176 Poznań

W jaki sposób we współczesnym świecie, zdominowanym przez natrętną reklamę, można stworzyć błyskotliwe i awangardowe perfumy? Frédéric Malle wierzy, że podstawą sukcesu jest danie perfumiarzom takiej wolności i swobody pracy, która obowiązywała w tym zawodzie kilka dekad temu. To brak ograniczeń gwarantował niezwykłość zapachów i sprawił, że wiele perfum sprzed lat do dziś uznawanych jest za ikony zapachu. Dlatego też Frédéric Malle stawia sobie za cel wyeliminowanie wszelkich przeszkód, które mogą zakłócić proces nieskrępowanej kreacji i daje perfumiarzom wolną rękę. Frédéric Malle prosi perfumiarzy o to, aby stworzyli swój „idealny” zapach, nie ograniczając się żadnym budżetem, niczyimi gustami ani briefem marketingowym. Każda z kompozycji zamknięta zostaje w takim samym opakowaniu – cylindrycznej butelce z czarnym korkiem – które stało się znakiem rozpoznawczym Editions de Parfums. Nie ma takiej możliwości, żeby pomylić kreacje Editions de Parfums z komercyjnymi, mainstreamowymi perfumami. Każdy zapach jest dziełem sztuki, ograniczonym tylko i wyłącznie wyobraźnią artysty. Editions de Parfums Frédéric Malle jest łącznikiem pomiędzy klientami i najwybitniejszymi współczesnymi nosami. Tym samym Frédéric Malle daje klientom szansę posiadania zapachu, który jest niezależnym dziełem mistrza. Linia hotelowa bazuje na hitowym zapachu Eau de Magnolia, który delikatnie otula zmysły gości.

W SKŁAD SERII WCHODZĄ


KOSMETYKI
- Żel pod prysznic – 40 ml
- Szampon – 40 ml
- Balsam – 40 ml
- Odżywka do włosów – 40 ml
- Mydło – 30 & 50 g